El club de lectura celebra Sant Jordi . Recomanacions

sant jordi2

Bon Sant Jordi a tothom! Com cada any, les novetats literàries inunden places, botigues i biblioteques. Tantes n’hi ha que es fa difícil triar. O potser el que ens agrada als lletraferits és badar de parada en parada fent-nos els indecisos per així amanyagar, flairar i tastar tants llibres com desitgem. Com els borinots de flor en flor.
Voldria fer-vos recomanacions però us adreço al bloc de la biblioteca que en saben més. Els seguidors del club hi reconeixereu EL PROJECTE ROSIE de Graeme Simsion, LA LLISTA DELS MEUS DESITJOS de Grégorie Delacourt i d’altres novetats, i recomanacions de llibres per a nens i adolescents. També podeu consultar la guia de noves adquisicions de la biblioteca. D’aquestes, destacaria DE LOBOS Y CAPERUCITAS de l’autor local Serafín Gimeno. Una altra font d’inspiració és la llista que publica el diari digital GIRONAINFO.cat. D’aquesta llista m’han despertat l’interès LES CRÒNIQUES DEL DÉU COIX de Joan-Lluís Lluís, els DIES DE FRONTERA de Vicenç Pagès, CANÇONS D’AMOR I DE PLUJA d’en Sergi Pàmies,…i el que, al final, he triat jo: LES ESCOPINADES DELS ESCARABATS , el nou de l’Andreu Martín.

Bona lectura!! Afegiu les vostres recomanacions!

 

Recomanacions Biblioteca de Banyoles: http://www.bibgirona.cat/blogs/recomanats-banyoles/posts/2014/3/21/sant-jordi-2014-per-sant-jordi-quin-llibre

Novetats Biblioteca de Banyoles: http://www.bibgirona.cat/assets/documents/000/161/943/4_Guia_novetats_fusi%C3%B3_mar%C3%A7_abril_Sant_Jordi_2014.pdf

Llista novetats GIROINFO.cat: http://www.naciodigital.cat/gironainfo/noticia/24316/sant/jordi/diada/pais/literatura/&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=visitesbutlleti

Anuncis

3 thoughts on “El club de lectura celebra Sant Jordi . Recomanacions

  1. De moment he escollit el de Vicenç Pagès, pinta bé i les crítiques són bones. Estic dubtant amb l’últim de l’Anna Gavaldà i algun altre…

    Recomanaria un llibret de l’any passat que encara s’està venent bé: Intemperie, de Jesús Carrasco.

  2. Billie, de l’Anna Gavaldà és com els altres que té, personatges ben diferents marcats per la vida, amb molta sensibilitat, a estones cru i a estones molt tendre. A mi m’agrada molt com escriu.

  3. Per el noi gran de casa vaig dubtar molt i al final el vaig sorprendre amb un clàssic diferent, “Dracula”, sembla que li agrada com està escrit.

    I per el noiet em vaig deixar portar per l’edició, el paper, el tacte i no vaig dubtar gens a comprar “Els llibres d’A”. La seva reacció al desembolicar-lo va ser molt bona…i

Deixa un comentari

