Sopar de fi de curs

El dissabte 18 de juny, a patir de 2/4 de 9 del vespre, a la pista de l’escola, es celebrarà el tradicional  SOPAR DE GERMANOR per acomiadar aquest curs.

MENÚ ADULT: amanida d’arròs, cuixa de  pollastre i botifarra amb  guarnició, postres, pa, vi, cava i cafè.

MENÚ INFANTIL: amanida d’arròs, botifarra amb patates fregides, postres, pa i beguda.

 

PREU SOCI AMPA ADULT:   10€        NO SOCI: 13€

 

PREU SOCI APA NEN/A:      6€          NO SOCI:   7€

 

CAL PORTAR

PLATS, GOTS I COBERTS

(NOTA: qui no vulgui menú es cobrarà un 1€ per reserva de taula i cadira)

           Després del SOPAR espectacle a càrrec dels alumnes de sisè

I per acabar música DISCO a la pista.

US HI ESPEREM A TOTS!!!!

(en cas de pluja es farà al pavelló de l’escola)

VENDA dels TIQUETS:

Del 6 al 14 de juny, de 9:00 a 9:30 a consergeria

14 de juny de 20:00 a 21:00 a consergeria       (únics dies per apuntar-se)

 El dia que us apunteu heu de dir amb quin curs voleu seure per tenir-ho  en compte pel muntatge de les taules .

 

 

 

11 thoughts on “Sopar de fi de curs

  1. I LA MÚSICA?????? VAIG ASSISTIR AL SOPAR (MOLT BÓ COM SEMPRE), PERÒ VAIG TROBAR A FALTAR LA MÚSICA QUE CADA ANY POSAVEU AL FINAL DE L’ESPECTACLE DE SISÉ.

    • La música estava a punt com ho ha estat efectivament cada any perquè així es preveu, però l’horari de la festa en general fa que s’acabi a una hora que considerem que fan inviable començar la “disco” tant tard, pensant que és a l’exterior i es pot molestar els veïns i comptant que encara queda la feina de desmuntar i netejar per part de gent que ja porta tot el dia treballant per la festa.

    • Potser si faltava musica enlloc del video,el discurs(que no vaig entendre ni entendre perque es feia) i l’espectacle de 6è i una mica més aviat per la gent que tenim nens petits.Pero vaja per el preu que ens cobren que mes podem demanar que una gimkana,taula parada,beure i menjar servits i nets i polits cap casa amb tota la feina feta.
      Potser entre tots tindriem que pagar un sopar als quatre que ens varen servir perque almenys puguin fer un sopar a gust.

  2. Bé, els nens de sisè també han estat petits, i recordo haver estat desmuntant i netejant fins a altes hores…..això passa a totes les festes!!

    No crec que un video de 9 minuts fos la causa que no hi hagués música. Això és el que durava aquest any, altres anys han estat vídeos d’hores……

    I l’espectacle de sisè era totalment compatible amb música després, 30 minuts d’espectacle no és res fora de lloc.

    Totalment d’acord que l’horari de la festa en general es va allargar i es va fer tard. Però no per el video ni l’espectacle de sisè.

    Marta Julià

  3. Albert Batchellí,uns treballaven a l´escola i d´altres fora l´escola,lo del sopar per els que ens van servir,no patiu,ja van a sopar,sobre lo de sisè ja va quedar clar el mal rotllo que hi havia, com molt bé varen dir els nens,ells sempre acaven perjudicats,si tinc que dir alguna cosa més diria que el sopar va estar molt bé,tenim unes cuineres genials,l´espectacle em va encantar,el video genial,i lo de la música ridícul,és el primer any que a lea 12:15 ens fan fora de l´escola.

  4. Jo només demano que no us fiqueu amb l’espectacle de sisè ni amb els nens i nenes de sisè, ja prou dur és el que està passant a l’escola. Espero que l’anònim que critica el vídeo i l’espectacle de sisé no sigui ningú de la junta de l’AMPA. Jo personalment vaig donar les gràcies a l’Albert Batchelli i a en Mansi, per l’ajuda que ens van donar aquell dia. No vaig poder fer més esxtensiu les gràcies a ningú més però en cap cas em queixaré del sopar. A la meva taula vam estar molt, molt ben servits. Respecte la música de després hi ha hagut varies queixes. Crec que la resposta de l’Albert Batchelli és correcte. Crec que hi ha coses més greus que estan passant més que la música. I torno a repetir RESPECTEU L’ESPECTACLE DE SISÈ I SOBRETOT ELS NENS I NENES DE SISÊ. S’ho estan passant malament. Crec que tots plegats hem de reflexionar amb tot el que està passant a l’escola. Intentem ser curosos amb els comentaris i si podeu signeu el que poseu, no ho feu com un anònim.

    Rocío Abelenda

  5. Estic completament d´acord amb el que diu la Rocio,va estar tot molt bé,lo únic que si és que feltava música,i no hi ha cap excusa per no posar-ne,cuant tot va acabar no era tant tard,altres anys era més tard i si que hi havia música,no crec que la música de fi de curs molesti a molts veins.

  6. Suposo que teniu raó. A veure si pel curs vinent en parlem amb prou temps perquè tothom doni la seva opinió amb temps de no equivocar-nos i que tothom s’hi senti a gust i tingui el que li agradaria tenir a la festa.

  7. Llegeixo els comentaris, respecto les opinions però em sento amb el desig del comentar el que he viscut del primer dia.
    Com els darrers cinc anys he col•laborat amb la Carmen en la festa de fi de curs i els balls dels de sisè. Aquest ens hem trobat amb una colla de nois i de noies que del primer dia s’han entregat amb una :il•lusió i ganes de fer les coses tan correctes que si ho fóssim, diria que estem treballant amb professionals… Les seves idees les opcions en les coreografies, tot plegat feien fos un plaer d’ajudar-los. Mai cap cop va caldre repetir una paraula de atenció…
    Vaig anar al Municipal per veure l’obre de teatre, i ells confirmaren davant dels pares i professors que el seu interès era profund. N’havia seguit els assajos amb el seu director, i aquella nit a ell li lluïen els ulls. Senyal de que n’estava agraït pel seu treball. Vaig saber que el dissabte per la nit damunt l’escenari del pati seria el mateix.
    Les paraules prèvies a l’espectacle, va ser un recull del que els nens varen expressar-nos I molts d’ells m’ensenyaren les autobiografies que havien fet. D’aquí en sortir l’anomena’t discurs…
    Com vaig dir a la gravació que es va passar en algun moment de la nit. No hi vaig esser. Perquè ERA ON HAVIA DE SER. Vaig anar a Assisi, (Itàlia) A la Ordenació Sacerdotal d’un bon amic. I més d’un cop mentre gaudia d’una experiència que necessitaria tantes planes per explicar… em venia al pensament que al patí de l’Escola un munt de gent gaudia d’una festa que sempre ha estat organitzada amb el màxim interès per a tots.
    Per això em sento emboirat al llegir reflexions encaminades o diria endutes pel torrental d’un aiguat. Deixem que aquests nois i noies creixin i puguin sempre dur amb joia la seva darrera nit de festa a l’Escola.

    Ramon Pou i Felip

    • Moltes gràcies, Ramon.

      Han estat uns dies molt durs pels nens i nenes de sisè, sobretot dimecres, últim dia de curs. A mi em va caure l’ànima als peus quan dimecres vaig anar a l’escola i em vaig trobar un grup de sisè al pati amb unes cares llargues i una nena de sisè em va dir: “Rocío, tot el que es va dir en el discurs és veritat, la nostra paraula no serveix per res, per què ningú no ens escolta? Per què es prenen decisions sense consultar-nos?”. Jo no tenia paraules per contestar aquesta nena. Dissabte 18 de juny els nens i nenes de sisè s’enduien un bon record del Pla de l’Ametller. Ara ja no puc dir el mateix.

      Rocío Abelenda

  8. És molt trist,tots em tingut el nostre últim dia de l´escola,i sempre em tingut un bon record,és una gran pena que aquests nens no el tinguin,pero queda a la conciència de cada un,és una cosa que aquests nens sempre podran retreure a la gent que els hi a amargat el seu gran dia.ÂNIM NENS DE SISË,el final penseu que heu lluitat per el vostre dret d´expreciò,que jo no s´havia que ja no hi era sense haver-hi represalies.

Deixa un comentari

