Què llegeixes?

llibres1 Comparteix el llibre que estiguis llegint…

Anuncis

22 thoughts on “Què llegeixes?

  1. Hola jo estic llegint LA MUNTANYA QUE PARLA i EL CODI DEL DRAC,tots son de Geronimo Stilton i no puc para rde llegir.Estic ben enganxada.Te’l recomano.

    Anna P. 2º B

  2. Jo estic llegint LA CARLOTA I EL MISTERI DEL BOTÍ PIRATA, és molt guai 🙂 i a més vindrà l’escriptora a l’escola!!!!!!!!!
    I abans m’havia llegit 666 CALAIXOS, em va agradar molt!!!

    Joan C. 4rt B

  3. En poc dies he acabat “La mujer de verde” d’ Arnaldur Indridason,una novela negra que m’ha enganxat potser perquè feia temps que tenia el genere abandonat.Es d’aquells llibres que m’ha fet arribar tard a treballar més d’una vegada perquè em costava trobar el lloc on posar el punt.

  4. Jo he acabat de llegir “La solitud dels nombres primers”. M’ha tingut enganxada, tot i que he fet moltes pauses per llegir-lo. Els personatges m’han fet patir, i molt!!!! Però m’ha agradat.

    Ara estic amb “2 CV” de la Gemma Lienas, un bon llibre per adolescents que ho tenen tot.

    • La setmana passada vaig acabar “La solitud dels nombres primers”. Em va encantar! Des del primer moment em van fascinar els dos personatges principals; em podia posar ben bé en la seva pell. Per mi, molt i molt recomenable.

      Per cert: també vaig patir molt amb els personatges, sobretot al començament.

  5. Estic acabant de llegir “Camins Particulars” de Lluís Freixas, autor gironí. És un recull de contes, i la veritat m’ha agradat molt. Són històries actuals i molt properes. Els personatges són gent propera, podrien ser els nostres veïns o la nostra pròpia història. També he desvobert una perla, la revista de relats en català escrita per escriptors amateurs “La Lluna en un Cove”. Us la presentaré al Club de Lectura perquè val la pena tenir-la en compte.

  6. Estic llegint Geronimo Stilton. És divertit. I ara també La Tribu de Camelot de la Gemma Lienas. La Gemma vindrà a l’escola. Vindreu?

    Jaume, 4rt B

  7. He començat fa uns dies “Kafka a la platja” de Haruki Murakami i m’ha enganxat.
    És diferent del que he llegit fins ara, i segurament per això m’està agradant 🙂

  8. Estic llegint “Antes de que el tiempo lo borre” de F.Xavier Baladia, són records dels anys d’esplendor i bohèmia de la burgesia catalana.

    Aquests paràgrafs també els he deixat en el comentari del llibre “Sota la Roda de Herman Hesse”. Els torno a deixar aquí per si algú no els ha vist i així us desitjo un bon estiu!

    “El tiempo no existe. El tiempo es relativo, una apreciación subjetiva. Pensamos que haciendo muchas cosas aprovechamos el tiempo, porque la vida es breve. Esta es la gran mentira, patética, desesperada y triste. El tiempo alcanza su máxima plenitud en nuestras vidas cuando no se hace nada, cuando tenemos tiempo de percibir el ritmo de nuestra respiración, de nuestro corazón; cuando sentimos el calor del sol en nuestra piel, el chapoteo de las olas en el casco de la barca, o las primeras gotas de lluvia al caer. Esto es estar vivo. Este es el mayor lujo de la vida.”

    “Nos obsesionamos en construir, en trabajar, en divertirnos, en justificarnos, pensando que estas cosas llenan la plenitud de nuestra existencia. Queremos hacer, hacer y hacer, y nos olvidamos de Ser. Cuando este es el único privilegio del breve fogonazo que es una vida humana. Tenemos pánico al aburrimiento. Nada más erróneo; el aburrimiento consciente es la forma más elevada y más madura de sabiduría. Y es el único auténtico lujo. Perder el tiempo, buscando el tiempo perdido.”

    BON ESTIU !!!!

  9. Ara estic llegint “Àlbum de família”, de la Renate Dorrestein. Encara no porto un centenar de pàgines, però de moment promet. Realment una família peculiar a la qual sembla que ha de passar alguna cosa “terrible”. Ja veurem com continua i com acaba…

  10. En aquests moments estic llegint “L’ombra de Poe” de Matthew Pearl, m’està agradant molt aquest llibre. Estic gairebé el final però em té molt intrigada. Molt bé tota la trama. Això que al primer cop d’ull no em va agradar massa però des del principi em va deixar enganxada. Al final dona la sensació que a cada pàgina s’ha d’acabar però tinc la impressió que l’autor ens tindrà intrigats fins a l’última pàgina.

  11. Ostres, Marta…aquest llibre tracta de l’escriptor Edgar Allan Poe? És que aquest escriptor m’agrada molt. L’hauré de demanar a la biblioteca.

  12. Ostres, doncs aquest me l’haig de llegir. Sóc una fan d’Edgar Allan Poe. La llegenda deia que algú deixava sobre la tomba de l’escriptor el dia de l’aniversari de la seva mort una rosa vermella i una copa de conyac o whisky…no sé si això és cert. El llibre ha de ser interessant.

  13. Doncs aquest me l’haig de llegir. Sóc una fan d’Edgar Allan Poe. La llegenda deia que algú deixava sobre la tomba de l’escriptor el dia de l’aniversari de la seva mort una rosa vermella i una copa de conyac o whisky…no sé si això és cert. El llibre ha de ser interessant.

Deixa un comentari

